2009. március 8., vasárnap

Levél és freeform medál

Megint drótoztam kicsit. A régebben készített freeform karimhoz egy medált kértek, és lehet, hogy még egy fülbevalót is készítek hozzájuk. Még nem teljesen kész a nyaklánc része, de nagyon kiváncsi vagyok, hogy holnap hogyan fogadja majd az új tulaj.
A másik medál nem túl jól sikerült, mert az ilyen nagy ívű tekergetést még gyakorolnom kell (na a második már biztosan szebb lesz), de azért nekem így is tetszik. (Bocsi Kati, hogy megint Tőled lopiztam az ötletet)

9 megjegyzés:

Tiszi írta...

Szerintem szuperek. :) Ügyes vagy!!!

Ibolya írta...

juj ez a tekergetős freeform nagyon izgalmas!!!!

Unicornio írta...

What things mas nice you do with wire!!!!!!

Quienlodira_Angeles írta...

espectacular!!!

Liza írta...

Álomszépek!

JulietaTiarasyTocados írta...

Bellisimo, me encanta.

Krisziz írta...

Hűű de ügyes vagy!!!Gratulálok!!

Roberta írta...

Szuper ügyes vagy! Gratulálok!!!

Montse írta...

me encanta como trabajas el alambre bellisimo
Bikos