2011. február 14., hétfő

Díj megint

Kaptam díjakat az elmúlt időben, s hogy megérdemlem-e azt nem tudom, de nagyon szépen köszönöm.
Norono-tól kaptam az elsőt:

és Cseresznyevirág-tól a másodikat:
A korábbi szokásaimnak megfelelően, nem szeretném továbbadni a díjat, mert nem tudok választani, hogy ki is érdemelné meg legjobban, hiszen mindenki munkája egyedi és különleges. Ezen kívül a gyöngyös lányok között szinte mindig csak segítőkészséggel találkoztam, irigységgel, képmutatással kevésbé. Sokan segítetek nekem is, ezért én is megpróbálom a lehetőségeimhez mérten viszonozni. Nagyon jó érzés volt , hogy Veronikának (Cseresznyevirág) tudtam segíteni a Száva medál rajzolásában, de nagyon köszönöm, hogy pl. Juci segít a ferde horgolás rejtelmeinek elsajátításában.

1 megjegyzés:

Juli írta...

Kedves Jolika!
Köszönöm szépen, hogy engem is megemlítettél!!! :)